Shop More Submit  Join Login
About Deviant Member Cookie-MonsterUnited Kingdom Group :iconproject-kassyd: Project-KASSYD
6 UTAUs with Super Powers...
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 181 Deviations 42,100 Comments 7,982 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Activity


Wip by shouta121
Wip
update: he now has a face and i changed his skin colour he did have hair but then i didnt get to save 


so im alive and back to mmd and working on this model before i start kuro
man i hate the arms there a pain
i still gotta change his skin colour and shit
and then rage quit when i get to his face and give up
idk what im doing so dont ask question
anatomy how do you work 
i'm kinda basing him of usui from dmmd
Loading...
Kuro by shouta121
Kuro
okay its been a month i haven't uploaded anything in almost a month
not cause im busy or anything i just get lazy
okay this is just a random piece until i start making my new model
who have 4 arms 
when i learn not to be lazy anymore 
Loading...
Join Me by shouta121
Join Me
new model after my computer decided to wipe most my models which make mes super super sad

this i just a test outfit that i might never use again , now i gotta go back and see if ive saved all my models
but for now enjoy this



i have just finished my wonderland models and i will upload them asap
Loading...
Come Play by shouta121
Come Play
cause zack is my new fav thing and ive mostly posed him in mmd doing nothing
but looking like a cute ass dude 
Loading...
Welcome Home by shouta121
Welcome Home
i will be uploading more often now seems im free!!
i will try to upload at least one pic every day 

just zack waiting for rey 

idk what to put 
Loading...
Rules:
 1. You must post these rules.
 2. Answer the question that the tagger gave you and then create 10 new questions for the people you tag.
 3. You must tag 10 people and post their icons on your journal.
 4. Go to their pages and tell peeps you have tagged them.
 5. No tagging back the person who tagged you.
 6. No junk in the tagging section about "you are tagged if you are reading this". You must personally tag 10 people.

Questions from~ :NioneKun:

1. Why did you join deviantart?
it was so long ago that i cant even remember why i joined

2. What's your inspiration? 
my teddy bear aka

3. What programs do you work in?
mikumikudance (mmd)


4. What's your favourite colour?
purple, black and white

5. What do you like best in your art and why?
ain't gonna answer this

6. What made you watch me?
because your awesome

7. Describe your perfect crush.
NO!

8. What other interests do you have? 
swimming ,sleeping, drawing, 

9. What animal would you be and why?
i would be a fox cause im sly and cunning 


10. What are you doing?
reading fairy tail



i gonna tag anyone cause i'm lazy


deviantID

shouta121's Profile Picture
shouta121
Cookie-Monster
United Kingdom
the person that loves a actor (aka still my lil sis) :iconcougi:

a awesome person :iconandiiibear:

another awesome person :iconkaylachan92:








Which Durarara!! Character Are You?
Which Durarara!! Character Are You?
Hosted By theOtaku.com: Anime



You are a Badass Uke!

Other uke admire you, some seme fear you. Despite your sometimes flaming appearance, you can even fool other people into thinking you are seme with your mischievous, manipulative attitude, but when push comes to shove, your true submissive nature emerges. It takes a seme with enough intensity to challenge you and keep you satisfied, and your perfect match, the Don't Fuck With Me Seme, knows that all that naughty teasing just means you want the punishment.


Most compatible with: Don't Fuck With Me Seme, Chibi Seme

Least compatible with: Sadistic Seme, Romantic Seme


What seme or uke are you? Take the experience at SemeUke.com, or get yaoi merchandise..

Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:icongraphite-paws:
Graphite-Paws Featured By Owner Sep 9, 2014
Thank you for the Llama!
Reply
:iconshouta121:
shouta121 Featured By Owner Sep 9, 2014
its okay 
Reply
:iconjustbefriend:
JustBeFriend Featured By Owner Aug 22, 2014  Hobbyist Photographer
Thank you for Favs! :D (Big Grin) 
You can see more of my works here: 
www.facebook.com/JustBeFriendC…
(Feel free to leave comments):navi: 
Reply
:iconshouta121:
shouta121 Featured By Owner Aug 23, 2014
its okay
Reply
:iconkvishla:
Kvishla Featured By Owner Aug 11, 2014  Student General Artist
Happy birthday~( i think im kinda late?)
Reply
:iconshouta121:
shouta121 Featured By Owner Aug 11, 2014
lol thank you and its fine 
Reply
:iconhorrorhorseanimation:
HorrorHorseAnimation Featured By Owner Jul 27, 2014  Hobbyist Writer
Do you take model requests?
Reply
:iconshouta121:
shouta121 Featured By Owner Jul 28, 2014
uh not really 
Reply
:iconhorrorhorseanimation:
HorrorHorseAnimation Featured By Owner Jul 28, 2014  Hobbyist Writer
Alright.
Reply
:iconshouta121:
shouta121 Featured By Owner Jul 28, 2014
but uhh what do you need 
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: